Poproś o telefon
Poproś o oddzwonienie

Dziękujemy, Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Menedżer wkrótce się z Tobą skontaktuje.

+48791638292

Hasło firmowe

  Co to jest skrzynka na hasło i do czego służy? Ten menedżer haseł będzie działał wszędzie. Dobrze słyszałeś. To naprawdę działa w każdym miejscu.

  Umożliwia właścicielom firm zarządzanie hasłami w całej firmie za pomocą rozszerzenia w przeglądarce internetowej. Oznacza to, że możesz monitorować status haseł dowolnego członka grupy i w razie potrzeby wprowadzać poprawki.

Doświadczenie zawodowe - ponad 24 lata
Ponad 1000 zadowolonych klientów
Członek Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej
Wysokie kwalifikacje i specjalne wykształcenie
Indywidualne podejście do każdego klienta
Umiejętność rozwiązywania niestandardowych zadań
Wprowadź swój numer telefonu

Dziękujemy, Twoje zgłoszenie zostało przyjęte.

Menedżer wkrótce się z Tobą skontaktuje.

  Bitwarden to bardzo łatwy w użyciu, ale funkcjonalny menedżer haseł, który ma klientów na wszystkie platformy. Z łatwością może konkurować zdolnościami z takimi gigantami jak LastPass i 1Password.


  Ale w przeciwieństwie do nich jest całkowicie open source i nie prosi o pieniądze. Bitwarden używa również silnego szyfrowania typu end-to-end, więc nikt poza Tobą nie ma dostępu do Twoich haseł.


Początek pracy

Менеджер паролей Bitwarden: начало работы

 
 

  Klienci są dostępni dla systemów Windows, macOS i Linux. Pobierz, zainstaluj i otwórz Bitwarden. Przede wszystkim aplikacja poprosi Cię o rejestrację. Jest całkowicie darmowy, a twórcy obiecują, że nadal tak będzie.


  Bitwarden nie ogranicza liczby nazw użytkowników i haseł, które możesz w nim przechowywać, a jego wersje są bezpłatne na wszystkich platformach.


  Dostępna jest jednak również subskrypcja premium. Kosztuje 10 USD rocznie i zapewnia 1 GB miejsca na pliki (przydatne, jeśli zdecydujesz się używać Bitwarden do notatek), zaawansowane uwierzytelnianie dwuskładnikowe i priorytetową pomoc techniczną. Dla zwykłego użytkownika tryb premium programu będzie mało przydatny.


  Jeśli nie ufasz swoich haseł usługom stron trzecich, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przechowywać je przy sobie. Aby to zrobić, potrzebujesz własnego serwera domowego (na przykład opartego na Raspberry Pi). Wystarczy zainstalować na nim serwerową wersję Bitwarden.


Dodawanie rekordów

Менеджер паролей Bitwarden: добавление записей

  Po otwarciu nowej bazy danych możesz zacząć w niej wprowadzać swoje loginy i hasła. Aby to zrobić, kliknij przycisk „+” na dole listy.


  Oprócz nazwy użytkownika i hasła możesz dodać nazwę i adres URL do posta oraz dodać własną niestandardową notatkę. Rekordy są sortowane w folderach, jednak nie można dołączać jednego folderu do drugiego.


  Bitwarden umożliwia przechowywanie nie tylko danych uwierzytelniających, ale także informacji o kartach bankowych, danych osobowych (takich jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu) oraz bezpiecznych notatek.


  Osobną fajną funkcją tego programu jest to, że może sprawdzić, czy twoje hasło nie zostało naruszone. Bezpieczne kombinacje nie zarejestrowane w wyciekających bazach danych są oznaczone haczykiem.


Importowanie haseł

Менеджер паролей Bitwarden: импорт паролей

  Jeśli przenosisz się do Bitwarden z innego menedżera haseł, nie musisz ręcznie przesyłać wszystkich danych i kombinacji. Program obsługuje funkcje importu i eksportu oraz może akceptować hasła z ogromnej liczby innych aplikacji i przeglądarek - LastPass, 1Password, Blur, Chrome, Dashlane, Enpass, Firefox, KeePass, Opera, PassKeep, RoboForm, Vivaldi i Zoho.


  Aby zaimportować potrzebne informacje od zewnętrznego menedżera, otwórz ustawienia klienta internetowego Bitwarden, wybierz miejsce, z którego chcesz przenieść wpisy, i postępuj zgodnie z instrukcjami.


Dane autouzupełniania

  Bitwarden, jak przystało na każdego szanującego się menedżera haseł, jest w stanie nie tylko wpisywać swoje dane uwierzytelniające podczas logowania na konta, ale również automatycznie wypełniać puste pola w formularzach rejestracyjnych.


  Aby to zrobić, utwórz nowy rekord w swoim magazynie w formacie „Osobowość” i zostaw w nim wszystkie informacje o sobie, które uważasz za konieczne - imię, nazwisko, adres, numer paszportu i tak dalej.


  Teraz otwórz formularz rejestracyjny w dowolnej witrynie, kliknij ikonę rozszerzenia Bitwarden na pasku przeglądarki i wybierz swój wpis. A aplikacja wprowadzi wszystkie dane za Ciebie. Wygodny!


Uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Менеджер паролей Bitwarden: двухфакторная аутентификация

  Uwierzytelnianie dwuskładnikowe może znacznie poprawić bezpieczeństwo bazy haseł. Aby go włączyć, otwórz ustawienia klienta internetowego Bitwarden i przejdź do sekcji „Uwierzytelnianie dwuskładnikowe”. Wybierz metodę rozpoznawania użytkownika i kliknij Włącz, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami.


  Bezpłatna wersja Bitwarden umożliwia podłączenie aplikacji uwierzytelniającej do konta (dowolna na Androida, iOS lub Windowsa) lub oferuje wysyłanie kodów jednorazowych przez e-mail. To będzie odpowiadać większości użytkowników.


  Klienci premium mogą również wybrać egzotyczne metody uwierzytelniania dwuskładnikowego, takie jak SMS, połączenie telefoniczne, YubiKey OTP, U2F lub FIDO U2F. Jeśli te podchwytliwe słowa nic Ci nie mówią, to tak naprawdę nie potrzebujesz też premii.


Integracja z przeglądarkami

Менеджер паролей Bitwarden: интеграция в браузеры

  Bitwarden posiada rozszerzenia dla wszystkich mniej lub bardziej popularnych przeglądarek: Google Chrome, Firefox, Vivaldi, Opera, Microsoft Edge, Safari, Tor i Brave. Programy mogą działać dobrze, nawet jeśli nie masz zainstalowanego klienta na komputerze (na przykład w przeciwieństwie do KeePass).


  Za pomocą tego rozszerzenia możesz automatycznie wyszukiwać i zastępować dane uwierzytelniające w witrynach, przeglądać zawartość pamięci i generować hasła odporne na włamania.


Klienci mobilni

Менеджер паролей Bitwarden: мобильные клиенты Менеджер паролей Bitwarden: мобильные клиенты

  Wersje na Androida i iOS wyglądają na proste, ale radzą sobie ze swoimi zadaniami. Mobilny Bitwarden można łatwo odblokować za pomocą czytnika linii papilarnych. Oprócz wyświetlania i edycji bazy haseł aplikacja może również generować silne hasła i automatycznie wypełniać formularze.


  Autouzupełnianie mobilne Bitwarden działa dobrze w połączeniu z przeglądarkami mobilnymi, w szczególności Chrome i Firefox. Otwórz dowolną witrynę, w której jesteś zarejestrowany i kliknij pole logowania. Zostaniesz poproszony o automatyczne wprowadzenie danych.


Firma „MAVEN” pomoże Ci zainstalować firmowy menedżer haseł dla Twojej firmy na Twoim serwerze

Masz pytania? Pomożemy Ci!
Nasz najlepszy menedżer skontaktuje się z Tobą w ciągu zaledwie 10 minut. Szybko i za darmo!

Dziękujemy za skorzystanie z formularza opinii na naszej stronie internetowej.

Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Zapisz się do Newslettera