System CRM
Zwracamy uwagę na usługę automatyzacji online „vTiger CRM”
Nie musisz instalować dodatkowych programów, pracujesz z usługą w przeglądarce internetowej. Dostęp jest możliwy zarówno ze zwykłego komputera lub laptopa, jak i z tabletu. Bardzo szeroka funkcjonalność do automatyzacji procesów biznesowych.
Baza klientów
System CRM przechowuje informacje o potencjalnych i obecnych klientach, zarówno indywidualnych, jak i organizacji. Dla każdej organizacji utrzymywanych jest wiele kontaktów. Każda karta w bazie klientów ma odpowiedzialnego użytkownika. Ustawienia praw dostępu umożliwiają elastyczne zarządzanie udostępnianiem informacji między pracownikami.
Podczas pracy z bazą klientów stosuje się elastyczne filtry do selekcji i segmentacji klientów, wyszukuj według kombinacji dowolnych pól. Możliwe jest wysyłanie wiadomości e-mail, SMS do klientów, a także komunikacja w sieciach społecznościowych.
Zarządzanie sprzedażą
SalesPlatform CRM pozwala zautomatyzować i kontrolować cały proces sprzedaży, od pierwszego zgłoszenia klienta do wystawienia faktury. Efektywność menedżerów sprzedaży zwiększa uporządkowanie informacji o każdej transakcji, szybki dostęp do dokumentów, automatyczne generowanie faktur czy umów według elastycznie konfigurowalnych szablonów. Dla menedżera proces sprzedaży staje się przejrzysty, automatycznie obliczane są wskaźniki KPI menedżerów, generowane są raporty. Automatyzacja pozwala zwiększyć sprzedaż i zwiększyć zyski firmy.
Obsługa klienta
System CRM SalesPlatform umożliwia automatyzację obsługi klienta za pomocą Portalu Klienta oraz systemu biletowego. Korzystając z Portalu Klienta, autoryzowane kontakty klientów mogą kontaktować się bezpośrednio z Twoją firmą. Zwiększa to satysfakcję i lojalność klientów..
Funkcje Portalu Klienta obejmują:
- Umiejętność tworzenia aplikacji i prowadzenia dyskusji na temat aplikacji.
- Wymiana dokumentów.
- Rozliczenie za płatność.
- Dostęp do bazy wiedzy.
Praca z dokumentami
SalesPlatform CRM zapewnia możliwość pobierania i przechowywania dokumentów. Dokument można powiązać z dowolnym zapisem w systemie, co pozwala menedżerom na szybkie odnalezienie umów, zeskanowanych kopii, specyfikacji i innych dokumentów związanych z konkretnym klientem lub transakcją.
Na przykład klient dokonał szeregu zakupów w Twojej firmie. Umowę w postaci pliku MS Word można wgrać do systemu, po czym powiązać ją z klientem, z którym umowa została zawarta, oraz z umową, w ramach której będą realizowane dostawy, oraz z każdym indywidualnym zamówieniem w ciągu Transakcja.
Analityka
Dla analityków system SalesPlatform CRM udostępnia szeroką gamę narzędzi, w tym: raporty, lejek sprzedażowy, wskaźniki KPI.
Raporty budowane są na podstawie dowolnych danych w systemie i mogą być prezentowane zarówno w formie tabelarycznej, jak i graficznej.
Narzędziem analitycznym, bez którego żadna firma nie może się obejść, jest lejek sprzedażowy. Etapy standardowego lejka sprzedażowego to transakcje na różnych etapach. Dodatkowe lejki można budować na podstawie dowolnych innych danych: wezwania, prośby, faktury do zapłaty, zamówienia.
Interfejs integracji (API)
API to interfejs programistyczny, który umożliwia tworzenie, edycję i zarządzanie danymi w SalesPlatform CRM. API pozwala na integrację z systemem CRM niemal każdego oprogramowania lub usługi.
Integracja z 1C
Integracja systemu 1C: Enterprise z SalesPlatform CRM umożliwia automatyczną aktualizację informacji o katalogach, towarach, usługach oraz wymianę danych o kontrahentach i zamówieniach.
Telefonia w CRM (telefonia IP)
Telefonia IP różnych operatorów telekomunikacyjnych może być łatwo podłączona do systemu CRM SalesPlatform. Jeżeli klient znajduje się w bazie, to przy połączeniu przychodzącym zostanie wyświetlona informacja o nim z możliwością szybkiego wpisania komentarzy i statusów w trakcie rozmowy. Menedżer może słuchać nagranych rozmów.
Obsługiwana centrala PBX IP w chmurze
KPI i system motywacji pracowników
SalesPlatform CRM pozwala analizować wyniki firmy i motywować pracowników do osiągania wymaganych wyników za pomocą kluczowych wskaźników wydajności (KPI). KPI można obliczyć dla firmy jako całości, oddziałów i poszczególnych pracowników.
Poczta e-mail i SMS
SalesPlatform CRM zapewnia możliwość wysyłania wiadomości e-mail i SMS zarówno do klientów, jak i użytkowników systemu. Możliwe jest masowe wysyłanie wiadomości do bazy klientów z uwzględnieniem segmentacji oraz automatyczne wysyłanie wiadomości według zdarzeń (zmiana statusu zamówienia, otrzymanie płatności). Szablony wiadomości umożliwiają umieszczanie w tekście pojedynczych wiadomości i innych parametrów.
Planowanie czasu
Kalendarz pozwala nie tylko planować rozmowy i spotkania, ale także wizualnie wyświetlać wszelkie informacje związane z czasem: urodziny, daty odbioru towarów i płatności rachunków, terminy realizacji projektów. Obsługiwane są kalendarze osobiste pracowników oraz kalendarz ogólny firmy.
Task Manager
(Menadżer zadań)
Menedżer zadań jest zawsze dostępny w wyskakującym okienku i umożliwia przeglądanie, organizowanie i tworzenie zadań dla Ciebie i innych użytkowników. Za pomocą wygodnych zadań typu „przeciągnij i upuść” możesz zmienić ich priorytety.
Zarządzanie transakcjami
Oferty to główne narzędzie dla firm o długich cyklach sprzedaży. Transakcja może być na różnych etapach: na etapie negocjacji, oczekiwania na dodatkowe informacje, ofertę handlową lub została już zakończona. Etapy transakcji pozwalają prognozować sprzedaż i analizować lejek sprzedażowy.
Zarządzanie zamówieniami
Moduł Zamówienia nadaje się do automatyzacji firm o krótkim cyklu sprzedaży, sklepów internetowych. Przetwarzaj zamówienia pochodzące z różnych kanałów w ciągu kilku minut. Za pomocą kilku kliknięć możesz stworzyć zamówienie, wybrać produkty i usługi, ustalić szczegóły zamówienia i wystawić klientowi fakturę.
Wyszukiwanie na żywo w CRM
Nie musisz już tracić czasu na ręczne wyszukiwanie danych. Wszelkie informacje można znaleźć w systemie CRM w kilka sekund, niezależnie od wielkości bazy danych. Znalezione informacje zostaną wyświetlone natychmiast, bez ponownego ładowania strony internetowej.
Prawa i role w CRM
Dostęp do danych w SalesPlatform CRM dla pracowników firmy jest elastycznie konfigurowany za pomocą ról i profili. Role w systemie odpowiadają pozycjom w firmie i mają konfigurowalną strukturę hierarchiczną. Profile umożliwiają kontrolę dostępu zarówno na poziomie modułów systemu, jak i na poziomie poszczególnych pól.
Integracja ze stroną
SalesPlatform CRM zapewnia możliwość łatwego tworzenia formularzy internetowych, które służą do dodawania nowych danych (zamówień, zapytań) do systemu za pośrednictwem serwisu. Formularz internetowy można powiązać z konkretnym modułem systemu, wyniki wypełnienia formularza zostaną automatycznie przesłane do systemu CRM.